fbpx

מתכונים לשייק פירות יער שמומלץ להכין

פירות יער יתרונות תזונתיים
פירות יער נחשבים למקור מוביל של נוגדי חמצון, וויטמינים בעלי השפעה על תהליכי ההזדקנות, פירוק השומנים, בריאות המוח, וחיזוק מערכת החיסונית, בריאות הלב, כלי הדם ואיזון חומצות השומן בגוף. הפירות מכילים סיבים תזונתיים המסייעים לפעילות מערכת העיכול.


תות שדה ערך תזונתי: ויטמין C, קלוריות 33 (100 גרם), פרט לוויטמין C, תותי שדה מכילים גם חומרים חיוניים כגון חומצה פולית, מנגן, מגנזיום, אבץ ותרכובות ביו-אקטיביות.

פטל ערך תזונתי: הפטל שייך למשפחת פירות היער ובדומה לאוכמניות ולתותים גם הפטל מכיל כמויות גבוהות מאוד של נוגדי חימצון, ויטמינים ומינרלים שונים.

אוכמניות ערך תזונתי: תורמים לשיפור מערכת העיכול, עשירים בסיבים תזונתיים, תורמים לניקוי רעלים מהגוף ושומרים על בריאות הלב וכלי הדם. הכוח המרכזי של האוכמניות מגיע מהריכוז הגבוה של נוגדי החמצון אותם הן מכילות בכמות גבוהה.

מחפשים מתכון סופר מומלץ לשייק פירות יער ? 
נסו את השייקים הבאים: